Salată de vitamine pentru vedere

salată de vitamine pentru vedere

Peste tot ni se spune să mâncăm verdețuri.

vederea bărbaților și femeilor vedere încețoșată chlamydia

Cu cât mai multe, cu atât mai bine! Dar cât de valoroase sunt verdețurile pe care le pui în salate, din punct de vedere nutritiv?

Sunt morcovii buni pentru ochii dumneavoastră?

Și cât anume îți pot furniza din necesarul de substanțe nutritive? Salată verde, rucola, baby spanac, salată iceberg și, mai nou, varză kale. Toate sunt verzi și toate sunt sănătoase, iar unora chiar li s-a dus vestea că sunt extrem de pline de vitamine. Însă chiar așa stau lucrurile?

Top nutritiv. Cele mai bune verdețuri pentru salate

Nu toate verdețurile sunt salată de vitamine pentru vedere fel, iar unele sunt miopie astigmatism ce este pline de vitamine decât altele. Dacă vrei să mănânci sănătos, trebuie să fii atent la ce pui în farfurie.

  • Noua viziune a lui Karl Marx 50
  • Încă de când suntem mici, ni se spune că morcovii sunt buni pentru ochi.
  • Vitamine si minerale pentru ochi sanatosi

E important să mănânci cât mai variat, pentru ca organismul tău să beneficieze de un număr cât mai echilibrat de vitamine și minerale! Ingredientele alese pentru salată fac diferența între a te simți plin pe moment și atât sau a mânca ceva sățios și care să îți satisfacă și necesarul zilnic de substanțe nutritive.

Te Fana - Pomidores

Specialiștii de la Centrul pentru Prevenirea și Controlul Bolilor din Statele Unite au realizat un top cu cele mai bune verdețuri pentru salate, în funcție de densitatea substanțelor nutritive pe care acestea le conțin. Ei au luat în vedere 17 substane nutritive importante pentru organism: potasiu, fibre, proteine, calciu, fier, tiamină sau vitamina B1, riboflavină sau vitamina B2, niacină sau vitamina B3, acid folic, zinc și vitaminele A, B6, B12, C, D, E și K.

Vitamina C

Astfel, au realizat un scor pentru densitatea nutritivă din aceste verdețuri, folosind o scală de la zero la pentru a arăta ce nivel din necesarul zilnic de substanțe nutritive poți atinge consumând de grame din verdețurile analizate.

Cele mai bune verdețuri pentru salate 8. Salată iceberg Densitate nutritivă: 18,28 Din păcate, salata iceberg nu are cea mai bună reputație la capitolul substanțe nutritive. Noi o consumăm destul de mult, mai ales când nu găsim salată verde, dar nu e cea mai bună alegere dacă te interesează și conținutul, nu numai gustul.

Vitamine si minerale pentru ochi sanatosi

Totuși, în ciuda scorului slab, salata iceberg conține fibre, potasiu, zinc, calciu, acid folic și vitaminele A și K. În plus, are un conținut mare de apă, ceea ce e întotdeauna un lucru bun într-o salată proaspătă, nu-i așa? Rucola Densitate nutritivă: 37,65 Rucola câștigă tot mai mult teren în farfuriile și mințile noastre.

Produse Calitate - că-i mai bună decât toate! Dar de fericire, pentru că ceapa merită cu siguranță unul dintre locurile principale din bucătăria ta, indiferent de anotimp. Istoria ne arată că ceapă este cunoscută și apreciată încă de acum 5. Se spune că în Egiptul antic, ceapa a fost venerată deoarece forma și cercurile concentrice au simbolizat eternitatea. În Evul Mediu, era folosită pentru a plăti bunuri și servicii și oferită ca daruri.

Știm că e sănătoasă și plină de vitamine. Dar cât e de hrănitoare nu știm. Ei bine, chiar dacă nu are cel mai bun scor la capitolul nutriție, rucola vine cu avantajele unor fitochimicale care pot inhiba dezvoltarea anumitor forme de cancer.

salată de vitamine pentru vedere viziunea a scăzut cu 40

Kale Densitate nutritivă: 49,07 Varza kale e tot mai des întâlnită și la noi în țară. O cană de varză kale asigură necesarul zilnic de vitamina A, C și K.

Sunt morcovii buni pentru ochii dumneavoastră?

În plus, are trei grame de proteine vegetale. Salată verde romaine Densitate nutritivă: 63,48 Salata romaine e o sursă bună de vitamina K, A, dar și de acid folic.

vitamina îmbunătățește vederea și accelerează creșterea

În general, această salată este folosită în salata Caesar sau se pune în sandvișuri. Salată verde Densitate nutritivă: O salată de vitamine pentru vedere în multe salate de primăvară și nici nu știm că e plină de potasiu, vitamina A și vitamina K. Cicoare Densitate nutritivă: E o plantă erbacee care crește prin lanurile de cereale sau pe la marginea drumurilor, așa că nu te-ai gândi că poate fi una dintre cele mai bune verdețuri pentru salate.

chirurgie reconstructivă pentru miopie

Dar frunzele de cicoare au, conform rezultatelor studiului, destul de multă tiamină, niacină și zinc. Spanac Densitate nutritivă: Din punct de vedere nutritiv, spanacul e o adevărată forță!

E plin de vitaminele K și A, dar și de magneziu și acid folic.

Șase beneficii ale cepei

Consumă-l cât mai mult în salate sau băuturi verzi! Năsturel Densitate nutritivă: Ar fi bine ca de-acum încolo să pândești când apare năsturelul la piață și să îți faci provizii serioase. Mai conține importante cantități de calciu, fier și magneziu.

clostilbegită și viziune exerciții pentru îmbunătățirea vederii cu astigmatismul ochilor

Când îți pregătești o salată, ține cont dacă ea este una de însoțire pentru un preparat principal sau dacă o vei consuma ca fel principal în sine. Când mănânci doar salată la o masă, folosește în ea ingrediente variate și echilibrate, astfel încât să nu ți se facă foame din nou peste două ore și să ai cât mai multe substanțe nutritive în bol! Ți-a plăcut?

cum să îmbunătățiți vederea cu 2 amețeli cu insuficiență vizuală

Dă mai departe:.

Mai multe despre acest subiect