Exercițiu pentru vederea yoghinilor. 3 Exerciții cu care să-ți începi ziua ca un yoghin | FEMININ LA SUPERLATIV

YogaEsoteric :: Salutul yoghin al Soarelui - Surya Namaskara ::

care devine deficient de vedere diferența dintre miopie și hipermetropie

Salutul yoghin al Soarelui - Surya Namaskara de profesor de yoga Gregorian Bivolaru Vă prezentăm o formă foarte accesibilă şi totodată uşor de asimilat a exerciţiului yoghin tradiţional Surya Namaskara  Salutul Soarelui.

Ce este de fapt "Salutul yoghin al Soarelui" Surya Namaskara?

un set de exerciții care redau viziunea

În limba sanscrită, Surya înseamnă Soare, iar Namaskara înseamnă a saluta plin de devoţiune şi dragoste. Surya Namaskara este un minunat ansamblu de exerciţii yoga care pregătesc exercițiu pentru vederea yoghinilor bine fiinţa pentru practica asana-elor pe care totodată le completează într-un mod specific.

exercițiu pentru vederea yoghinilor

Surya Namaskara tonifică întreaga musculatură corporală şi face să apară o anumită accelerare exercițiu pentru vederea yoghinilor de o amplificare armonioasă a respiraţiei şi a ritmului cardiac, fără a provoca însă stări de oboseală sau de pierdere a suflului.

În egală măsură însă, Salutul Soarelui poate constitui un ansamblu de exerciţii separate care pot fi practicate cu succes în afara şedinţei de hatha yoga propriu-zise. În mod tradiţional, yoghinii din India realizează Salutul Soarelui ca procedeu de "încălzire" dimineaţa, chiar la răsăritul soarelui, înainte de asana-e.

exercițiu pentru vederea yoghinilor

De asemenea, este bine să se ştie că Surya Namaskara nu este un straniu ritual hindus deghizat. Cum putem învăţa foarte uşor Surya Namaskara?

Practica obișnuită de yoga este cea a practicării asanei, poziția din yoga care se concentrează pe postură. În timp ce asana este o practică esențială în tradiția yoghină, yoga este o cale spirituală care oferă multiple metode de cultivare a unei vieți echilibrate. Din fericire pentru noi, unele dintre exerciții sunt foarte ușoare, mai rapide ca practica asana și pot fi integrate cu ușurință în rutina ta de dimineață. Vei afla în acest articol, 3 exerciții ușoare, care te vor ajuta să începi ziua într-un mod sănătos. Curățarea sinusului Ține apă minerală în mâini și adulmec-o cu nasul.

La prima vedere, dacă privim în mod superficial ilustraţiile acestei tehnici, am putea crede că aici este vorba despre ceva foarte complicat, dar analizând totul cu atenţie realizăm că de fapt această complexitate nu este decât aparentă. În realitate, acest ansamblu de exerciţii este compus din numai 6 mişcări simple care se reiau apoi în sens invers, formând prin dublare suita de 12 mişcări.

Pentru ca să-l învăţăm cât mai repede, este foarte bine să începem cu mişcările 1,2,3 şi 4, după care vom asimila cu mai multă uşurinţă poziţiile mişcările 10, 11 şi Imediat după aceasta, vom învăţa mişcările de la 5 la 9. Atunci când le vom cunoaşte şi pe acestea foarte bine, va fi de ajuns doar să le intercalăm la locul lor în cadrul ansamblului de exerciţii, care astfel va fi complet.

Mai multe despre acest subiect