Alimente pentru intarirea vederii

alimente pentru intarirea vederii

alimente pentru intarirea vederii

Autor: Redactia CSID Alimente care intaresc vederea Pentru ca ochii tai sa fie sanatosi, ai nevoie de vitamine si minerale, elemente nutritive esentiale hranirii ochiului. Organismul omului nu produce propriile vitamine si minerale si de aceea suntem nevoiti sa ni le procuram din mancare.

Generalitati

O serie de afectiuni oculare pot fi prevenite printr-un regim alimentar sanatos. Astfel, cele mai bune alimente pentru ochii tai sunt: Morcovii Mama a avut dreptate!

ce boli duc la pierderea vederii

Morcovii sunt alimente pentru intarirea vederii in beta-caroten, alimente pentru intarirea vederii antioxidant ce ajuta la reducerea riscului de degenerescenta maculara si de cataracta. Morcovii pot fi adaugati in salate si supe si dau mereu bine in farfurie la pranz sau cina. Daca preferi, poti sa-i mananci si cu diferite sosuri. Ardeii, broccoli si varza de Bruxelles Aceste trei legume ofera o explozie de vitamina C, un alt antioxidant cheie care protejeaza in mod special ochii.

In supe, omlete, la gratar, la cuptor sau combinate intr-o mancare de primavara super delicioasa cu inca putin ulei de masline si usturoi.

Subiecte în Health

Curcanul Curcanul este de asemenea bogat in zinc, plus vitamina B niacin ce protejeaza ochii impotriva cataractei. Mai mult, curcanul este un substitut foarte bun pentru carnea de vita. Spanacul Acesta vine la pachet cu vitamina C, beta-caroten si cantitati mari de luteina, o pereche grozava de antioxidanti. Somonul si sardinele Studiile arata ca un consum regulat de alimente bogate in acizi grasi Omega3 pot ajuta la protejarea micilor vase de sange din ochi.

limita viziunii minus

Iar somonul si sardinele sunt printre cele mai bune surse de acizi grasi Omega3. Ouale Acestea sunt bogate in cisteina, sulf, lecitina, amino-acizi si luteina, componente ce previn formarea cataractei.

Îmbunătăţirea Vederii – Alimente, Vitamine, Exerciţii

Soia Saraca in grasimi, bogata in proteine, soia este elemetul de baza ce nu lipseste din nici o dieta. Ea contine acizi grasi esentiali, vitamina E si agenti antiinflamatori.

🍀 15 curiozități simple si practice spuse de psihologi, care chiar functioneaza - Eu stiu TV

Afinele si strugurii Ajuta cu precadere ochiul in timpul vederii nocturne. O ceasca plina de afine, gem de coacaze sau un supliment nutritiv format din struguri si afine te ajuta sa-ti adaptezi vederea la intuneric in mai putin de 30 de minute.

Alunele si stafidele Sunt unele dintre cele mai concentrate alimente in vitamine. Continutul ridicat de acizi grasi omega-3 contribuie la mentinerea colesterolului la un nivel scazut si stabilizeaza membranele celulare.

Mai multe despre acest subiect