Rețete pentru vederea ochilor, Video CSID

rețete pentru vederea ochilor

Acestea conţin betacaroten, vitamină solubilă care  ajută la buna funcţionare a retinei şi, deci, îmbunătăţeşte vederea şi previne afecţiunile cauzate de îanintarea în vârstă.

care mărește acuitatea vizuală

Nu doar betacarotenul însă poate ajuta la prevenirea problemelor de vedere, ci şi alte vitamine şi minerale din următoarele 5 alimente: Legumele cu frunze verzi — sunt resurse importante de luteină şi zeaxantină, antioxidanţi despre care studiile au demonstrat că pot reduce riscul de dezvoltare a degenerescenţei maculare şi a cataractei.

Ouăle —gălbenuşul, în special, deţine surse bogate de antixidanţi şi zinc, cu rol important în prevenirea afecţiunilor oculare specifice bătrâneţii.

rețete pentru vederea ochilor dacă vederea este minus 6

Citricele şi fructele mov afine, mure, coacăze, prune etc. Migdalele — sunt pline de vitamina E, care încetineşte procesul de îmbătrânire, inclusiv pe cel de degenerescenţă maculară.

normalizarea vederii

Un pumn de migdale pe zi asigură cam jumătate din doza zilnică recomandată de vitamina E. RO: Începe războiul?! Acordul nuclear a fost încălcat Peştele gras — cum sunt tonul, somonul, macroul sau anşoa, este bogat în acizi graşi esenţiali polisaturaţi ce includ rețete pentru vederea ochilor graşi DHA acid docosahexanoicEPA acid eicosapentanoic şi ALA acid rețete pentru vederea ochiloracizi ce sunt vitali pentru a ne păstra sănătatea în general, şi în special ne protejează vederea.

simulator de vedere rață

Un studiu realizat de oamenii de ştiinţă americani arată că persoanele care consumă rar peşte gras oceanic se confruntă frecvent cu sindromul de ochi uscat şi prezintă deseori tulburări de vedere. Citește și:.

Mai multe despre acest subiect