Căpșuni pentru a îmbunătăți vederea

Ce legume și fructe trebuie să consumi pentru a-ți îmbunătăți vederea

Vitaminele, mineralele şi acizii graşi Omega 3 sunt esenţiali pentru o vedere bună, susţin oftalmologii.

căpșuni pentru a îmbunătăți vederea corectarea laserului în chita

Acestea se regăsesc în diferite alimente, care nu ar trebui să lipsească din dieta zilnică. Vitamina A Vitamina A este una dintre cel mai important nutrient pentru menţinerea sănătăţii ochilor, având efect lubrifiant.

Lipsa de lubrifiere cauzează ochi uscaţi, iritaţi şi vedere slabă pe timp de noapte.

tratament hiperopie cu sarcină

Această vitamină se regăseşte în principal în legumele şi fructele care conţin beta-caroten: morcovi, cartof dulce, spanac, caise, pepene, kaki, mango, varză, broccoli, ficat de vită, ficat de pui, ulei de peşte, unt, ouăle. Vitamina C Vitamina C este un antioxidant care protejează cristalinul şi combate apariţia glaucomului.

căpșuni pentru a îmbunătăți vederea cu ajutorul vederii, o persoană percepe

Pe măsură ce înaintăm în vârstă, radicalii liberi pot determina degradarea vederii căpșuni pentru a îmbunătăți vederea apariţia bolilor oftalmologice. Vitamina C luptă împotriva acestor compuşi chimici dăunători sănătăţii, motiv pentru care este recomandat să mâncaţi legume şi fructe crude: ardei roşu sau galben, căpşune, citrice, kiwi, roşii, avocado, broccoli, papaya.

Acizi graşi Omega-3 Consumul acestor acizi graşi nesaturaţi are multiple efecte pozitive asupra sănătăţii.

când vederea este minus 3 viziune contrast slab

Un studiu realizat în arată că Omega-3, fie din peşte, fie din legume, este esenţial pentru sănătatea ochilor, jucând un rol cheie în dezvoltarea vederii copiilor. Surse căpșuni pentru a îmbunătăți vederea de Omega-3 sunt nucile, tahini, peştele somon, ton roşu, plătică, hering, macrou, hamsii, sardineulei de seminţe de in, seminţe de chia Luteină şi zeaxantină Luteina şi zeaxantina sunt singurii carotenoizi care se găsesc în retină şi cristalin, având rol de protejare a ochilor de stresul oxidativ.

Scapa de ochelari, facand aceste exercitii !!/ Improve Eyesight Naturally

Sunt, de fapt, doi dintre cei mai buni prieteni ai ochilor, acţionând ca un filtru UV şi protejând vederea de efectele negative ale expunerii îndelungate la radiaţiile solare. Se găsesc în zucchini, varza de Bruxelles, broccoli, gălbenuş de ou, porumb, mazăre, salată, pepene galben, mango.

viziune 60 la sută astigmatismul miopia este la fel

Mai puteţi citi:.

Mai multe despre acest subiect